Påfyllning

Igår kom det en stor tjock väska hemifrån med alla de grejer jag inte lyckades få med mig på tåget ner till Lund. Några klänningar, lite vårkläder (det är nästan vår i Lund men jag saknar snön) och såna där saker som man inte visste att man använde med är lite handikappad utan. Som headsetet till mobilen som jag aldrig använt förut men nu använder massor för att förhindra mjölksyra i min mobilpratararm. Nya lakan kom med också och det behövs, för den söta lilla hunden har dragit upp sand i min säng och det knastrar när jag försöker somna på kvällarna.

Ännu en gång har jag fått dra upp kartan för att fråga var jag var någonstans. Denna gången var det dock lite mer pinsamt eftersom jag var inomhus och bevisligen hittat till min destination. Förklaringen är att jag följde med lite kursare för lunch på läkarstudenternas klubbhus och inte lagt märke till vilken väg vi tog. Men skam den som inte vågar fråga! Jag hittade hem sedan, men jag måste erkänna att det trots allt inte blev någon träning. Jag missade mitt pass på grund av lunchen och jag orkade inte vänta två timmar inne i stan på nästa pass. När jag väl var hemma orkade jag inte gå tillbaka in till stan. Men idag blir det av! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0