Första dagen i skolan

Första dagen i skolan och jag kände mig lika nervös som när jag började första klass. Ni vet hur det är, man tror att man ska gå vilse och att man inte ska hitta någon att prata med. Men jag hade inte behövt vara nervös alls. Redan när jag mötte upp kurshandledaren träffade jag en tjej som var reserv och skulle börja idag precis som jag. På första lektionen träffade jag en annan trevlig tjej och jag körde till och med "ursäkta vet ni var det här klassrummet ligger?" när jag kände mig löjligt ensam.

Efter lunch träffade jag min diskussionsgrupp och det verkade vara en trevlig skara människor som, lyckligtvis, upplyste mig om att vi ska in till Malmö imorgon. Det enda negativa med dagen är att jag fick släpa med mig FASS och läkemedelsboken på 20-minuterspromenaden hem. De väger en hel del... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0